tisdag 23 augusti 2011

Avkopplande kvällsläsning...






...efter en intensiv dag...

5 kommentarer:

  1. Vill oxå ha;-) Vi borde ju få den först, med tanke på att vi bor i småland;-)

    SvaraRadera
  2. Ja alltså VARFÖR får inte vi den? Vi har då för tusan handlat för ...... ja jag törs inte räkna hur mycket, det senaste året!!! Men det är klart: då är vi väl inga potentiella kunder längre... eller..???? Nämen alltså jag fattar inte hur vissa kan få i den här pyttehålan, och vissa inte..?
    Vill oxå läsa!!

    SvaraRadera
  3. Posten har hela veckan på sig att dela ut katalogen.
    Dom får vissa postnummer som ska ha den.(typ centrala malung. -mobykulla du ingår där! =))
    Och Karro håll ut, du får den säkert!
    =)
    Annars tror jag att man kan gå in på deras sida och beställa den! =)

    SvaraRadera
  4. Bra med insider info från posten=) Hur har du det på jobbet, måste höras!
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Jag är alltid peppad när jag öppnar första sidan, men någonstans efter en tredjedel så tröttnar jag på att bläddra... :-P Hi hi!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥