lördag 16 mars 2013

En dag på Kläppen...

...ännu en...;-)
 
Bara vi två. ♥

 
Lite småkallt men urmysigt!
Det första vi gjorde var att ta liften upp i toppstugan för lite fika...
...uppladdning måste man ju ha!
 
För att sedan dra rätt ner för röda backar...


...med en mamma lååååångt där efter...
"-Nästa gång vill jag testa svarta backar!" säger han och ser på mig.
Jag försöker att inte se livrädd ut, utan säger lugnt att det får han göra med Gammelmoster Helena eller kanske med Pappa för jag vill inte...mina skidor går ju inte så fort...liksom...
-Okej! Säger han och ler...:-)
 
Solen lyste med sin frånvaro...
...så det är ju tur jag hade min solstråle med mig... :-)
 

 
Och efter några åk var det ju dags för lunch...
 

Nä vi ser helst inte normala ut på kort... :-)
Man e ju så där supersnygg med hjälmfrissa och snyggkläder ändå menar jag...
 

4 kommentarer:

  1. Tur att Ellen och jag kunde krya in på badhuset och bada riktigt länge och sen sitta i bastun så vi var riktigt röda om skinnet. Vi bestämde ju själva då vi slapp ha med brorsan som tycker att det är sååå varmt i bastun.
    För att inte tala om vilka goda bullar vi bakade. Härlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder. Jag vill jätte gärna åka med er igen . Hoppas vi hinner denna säsong.
    Supertrevligt var det sist. Tänk att Axel åker högst upp på toppen och susar ner i röda backar. Dom är ju branta.. Duktigt av han, och av hans mamma också såklart.
    Kram från moster H!

    SvaraRadera
  3. Härlig dag! Fin unge. Snygg mamma!
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Oj! Härlig header:) Och härliga bilder!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥