onsdag 7 augusti 2013

Denna sommar alltså...

...hur underbar är den inte??!!
My gaaaad alltså!! Så fort jag ska försöka få något gjort så lyser solen...å vet ni vad? JAG ÄLSKAR DET!!!! :-) :-)


Så nu sitter jag här en pyttestund innan någon ropar på mig... Kikar på ställningen vi har mot huset...finns säkert många det retar att vi inte gjort klart ännu... Men det skiter vi i säger sambon och jag kan bara hålla med!! Vi har ju semester!! :-) :-)

Började med mitt lilla semesterprojekt idag...


...vi får väl se om den blir klar lagom till jul... :-)

3 kommentarer:

  1. Helt rätt prioritering, det gäller att ta till vara på varje sekund av solen!! Är helt övertygad om att det kommer molniga dagar då det känns mer motiverat att ta tag i "måste"-saker!! Så njuuuuut på ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja jissus vilken fantastisk solsommar vi fick iår! Kanske en kompensation för allt regn förra året? Dessutom är det mkt bär iår så jag hoppas att det betyder massor av snö =)

    Snygg Reda hylla. Svårt att inte älska dom!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja njut nu!! =) Tänk att jag visste att det skulle bli en sådan här sommar ;-) Lovar att säga till även nästa gång jag är gravid =)
    Ska bli kul att se projektet sen =)
    Kraamis

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥