tisdag 29 oktober 2013

Sorry...lite glimtar i alla fall...

Denna blogg lever i landet: "-Finnas eller inte finnas...?" Jag låter den finnas... Men jag lovar inte att jag kommer att blogga, just nu i alla fall... Kanske kommer jag igång igen efter detta inlägg eller också så gör jag inte det... Jag har liksom inte saknat att blogga nu... Jag har inte saknat att läsa bloggar heller... För helt ärligt, jag orkar inte läsa just nu... Är inte intresserad... Gör det enkelt för mig och är aktiv på Instagram istället.
Så vad livet handlar om just nu? Bland annat det här...

 
Bakar...

 
Njuter...

 
Pysslar...

 
Spelar...

 
Firar på jobbet...

 
Pysslar...

 
Tappar tänder...

 
Ritar troll...

 
Och färglägger dem...
 
 
Och just nu har vi höstlov. Underbart skönt. Men som vanligt när jag har semester så är jag sjuk. Magnus hänger på ishallen med Axel och idag följde Ellen med en sväng. Hon är ju inte så där jätte intresserad direkt men det kanske kommer... Så nu vill jag bli frisk! Vi ska ju ut på roligheter torsdag-söndag! Så! Nu! Bli! Frisk!
Nu ska jag nog ta å gå in och läsa en och annan blogg som jag inte kollat på hundra år typ...(ja, jag vet att jag överdriver lite smått...;-))

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka, även om det blir ett uppehåll igen. :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att se dig här igen! Är inte så aktiv på bloggen heller nu för tiden men det kanske kommer... Det är iaf kul att du skriver och man kan ju inte annat än att följa inspirationen och lusten och ibland dalar den. Så, på återseende!
    //medsoliblick

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥