torsdag 9 augusti 2012

Dagen...

...har varit bra!
Vi började med sovmorgon till 8:30(!!!) åt frukost och sen skickade vi iväg pappan på lite egentid(parkerade om bilen och stirrade på Danmark var vad han hade gjort..:-)) vi andra tre kammade Ellens hår, alltid en liten fight, och försökte åter igen göra flätor då hon inte märkte att jag höll på i håret just då. Men så fort hon märkte att håret var uppsatt skrek om rätt ut och grät! Alltid lika. Varför vill hon inte ha det uppsatt?! Hon sliter ur snodden och rufsar till håret igen. Inget att vara osams om så hon får som hon vill...
Sen gick vi till lindex och stadium för att kolla på kläder åt Axel men det var inte mycket som dög...
Själv köpte jag mig ett par skor på halva reapriset på stadium! Vilket klipp!! :-)
Sedan var det lunchdax för barnen i alla fall, de äter ju så dålig frukost..!
Ny favorit...




Smidigt att bara kunna gå upp i lägenheten å fixa lite mat! :-)
Men köttbullar och pasta är ingen favorit för mig... Och vi passar gärna på att äter ute när vi har möjligheten...
Så för mig och Magnus blev det O'learys... Cecarsallad till mig...




...och burgare till Magnus... Gött..




Och för restaurangfridens skull lite spelning för barnen...




Efter lunch lite mer shopping och fika såklart. Sedan ner till stranden för äventyrsgolf...







Synd att det blåser så förbaskat annars hade det varit riktigt skönt ute idag. Men solen lyser och det gör oss alla på bra humör! :-)





Utegym på strandpromenaden...







Vilken utsikt att njuta av när man tränar va?! :-)

Det var den dagen det...barnen sover och vi har tagit fram godisskålen...!

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig dag! Utegym, fasen va häftigt! Då kan ju barnen vara med och man kan själv träna! Sånt skulle jag oxå vilja ha här!;-)
    Konstigt att bilderna blev kassa.. De är bra med de tekniska när de funkar, men mindre bra när de inte gör det..
    Kram o sov sött! Hoppas ni får en skön morgon imorgon med;-)
    (Vi åker till mellby på lördag!)
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥