onsdag 22 augusti 2012

Springförbud!!


Alltså helt seriöst...!
Jag blir bara så matt.
När jag har "flyt" i träningen så säger kroppen i från...
Visst har jag haft ont men inte när jag tränat. När jag ska försöka vila kommer det... Sitta går knappt.
Så idag träffa jag kotknackarn. Han satte akupunktur och Järnspikar vad han knäckte mig!
-Springförbud, sa han sedan med sträng blick.
-Va?!!?? Menar du allvar??? Jag var ute och sprang i morse, det gick hur gött som helst! knystade jag fram...
-Det här är allvarligt Marie. Springförbud gäller. Du kan cykla, simma och träna annat men inte springa. Det tar för mycket på din sneda rygg. sa han då och såg ännu strängare ut..:(
Så under fortsatta behandlingar råder springförbud...
Ja ha... Så här halvligger jag just nu och tycker synd om mig själv...

...i morrn e de jag som ska masa mig på gymmet för att kolla alternativ träning...
Snyft...! JAG VILL SPRINGA!!!

4 kommentarer:

  1. Visst suger det när man äntligen kommit igång
    och då om någon gång har man inspiration !!!
    Tyvärr är det nog bara att gilla läget.....
    Undrar bara om "springa i affärer" ochså är inräknat annars kan du unna dig en tur till kupolen och göra av med lite överskottsenergie!

    SvaraRadera
  2. Nu ska du fokusera på det du kan och inte på det du inte kan göra. Simma tex som du är så bra på. Spinnpass med Jenny. mm.
    Om jag känner dotra rätt så gäller det inte springa i affärer...

    SvaraRadera
  3. Näää?! Så tråkigt...typiskt när det går lite gött liksom. Och cykla eller simma, hmmm...det är ju bajstråkigt, men det är bara att lyda kotknackarn så du inte blir alldeles förstörd!

    SvaraRadera
  4. Neeeej men sååå tråkigt och såååå jäkla typiskt. Men lyssna nu på honom så att det inte blir värre, för blir det värre så kanske du aldrig mer kan springa igen...:( lyssna på kroppen! Ja jag vet är inte särskilt bra på det själv heller, men försök!!!
    Simma, de är du ju grym på!!❤
    Kraaaam K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥