tisdag 4 juni 2013

Framtidsdrömmar...

Kicki hade en önskan om ett inlägg om mina framtidsdrömmar.

Ja men vad drömmer jag om då?
Alltså jag är nog ingen drömmare...
Jo! Jag vet! Jag drömmer om ett liv utan PMS och migrän! Det är vad jag drömmer om, att komma in i klimakteriet där alla säger att det går över... Japp! Jag längtar faktiskt dit.

Sen är jag en sådan person som inte går runt och väntar och drömmer om ett annat jobb, eller ett annat liv... Jag ser till att försöka skaffa det jag vill... Eller i alla fall komma i närheten av det...
Här hade jag velat skriva att jag försöker njuta av det jag har HÄR OCH NU men det gör jag absolut inte. Mina dagar går i hundranittio! Och jag planerar och planerar inför morgondagen, lever alltså nästan aldrig för denna dag liksom... Så det jobbar jag på...
Jag försöker njuta. Verkligen. Hur svårt du än har att tro det om mig...
Jag vill skratta, leka och njuta av mina barn! Istället för att diska, städa, laga mat och tjata på dem...

Så mina framtidsdrömmar... Att fortsätta ha det som jag har det nu! Jag har ett bra liv! ♥

 
Men det skulle ju inte skada att vara gift också...;-)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥