fredag 20 juli 2012

...och alldeles tårögd blir jag när jag kommer hem nu ikväll och ser allt som mamma varit här och fixat med denna vecka...

Hon har varit med barnen på dagtid när jag och Magnus jobbat. De har lekt lekt och lekt men också hunnit med en hel del annat här hemma...





...lagar massor av mat! Med en familj som äter riktig mat två gånger om dan blir det ju en hel del matlagning... Så varje dag har vi ju också fått matdosor! Lyx!!

Och så har hon städat så det blänker här hemma...





...UNDERBART!!!

När jag stod på lagret en dag nu i veckan ringde det och mamma skulle bara tala om att de åkte och handlade så jag behövde inte tänka på det...

Och så har vi ju tvättat en hel del också givetvis. Strykhögen var inte direkt liten men nu ser jag sådana här högar i våra rum istället...





...struket och klart bara att lägga in i skåpen...
...ville bara säga:

-Förstår ni hur bra jag har det??!! Hur ovärderligt detta är?!

MIN MAMMA ÄR BARA VÄRLDSBÄST!!!!

Location:Varm i hjärtat...

3 kommentarer:

  1. Det är inte alltid så lätt att få ihop det när man jobbar o har små barn,det vet hon.Hon är superbra! Cina

    SvaraRadera
  2. Strykhögen fixade jag då barnen spelade efter att de hade plockat ur diskmaskinen och bäddat för då får man spela dator mm enligt dem.
    Sen var ju Axel tvungen att spela kort med mormor för att jag skulle bli nöjd.
    Vi har haft en helt underbar vecka och bästa dagen var när Melwin kom och lekte. Vilken kille. Och då Ellen och jag fick ringa till vår gemensamma vän Carina och hon om och lekte med oss. Kul!

    SvaraRadera
  3. Åhhh sån hjälp är såååå mycket guld värd! Vilken mamma du har! <3
    Kraaaam K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥