söndag 5 februari 2012

Katten å kon...

Efter kvällspasset på gymmet så fortsatte jag lite hemma...


Använde Magnus (inte så flitigt använda..;-)) hantlar som stöd och gjorde bland annat "katten och kon" och skit va dryg den är!!! Men säkert effektiv....
Märks faktiskt att det går framåt. Sliter på ganska flitigt, enligt mig själv, på löpbandet. Orkade idag att öka till hastighet 12,6 och höll det i 5 minuter utan att få blodsmak! För att sen gå ner ett par pinnar resten av tiden. Men jag springer ju i alla fall hela tiden och hade någon sagt det till mig för ett par år sedan hade jag smällt av! De ni, de e jag stolt över idag!! =)


Självklart en till, iförd pjamas, som gärna var med och tränade lite här hemma... =)

Och låter jag hantlarna ligga framme kanske hans far också nappar........ ;-)




Någon mer än jag som har problem att göra inlägg med BlogPress-appen???

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Syns imorgon. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Duktiga Du! Den kondisen är jag lååångt ifrån! Katten o. kon? vad är det? iaf, jag är impad av dig!

    SvaraRadera
  3. Fy fan va grym du är!!! Fan va snygga vi kommer att vara till sommaren!;)
    Katten o kon? Vill gärna Vera mer om just den övningen;)!
    Puuuusss

    SvaraRadera
  4. Men va fan! Börjar alla träna? Det tränas både här och där och allt jag gör är att lägga ut kort på all mat jag lagar...
    Duktiga du!!!
    kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥