lördag 4 februari 2012

Sugen på förändringar...

...i hemmet alltså. (så att ni inte får för er något annat!;-)) Med -30 grader ute blev det en riktig inne-dag idag. Magnus drog på träning innan åtta och kom hem strax innan elva. Inget gym för mig idag med andra ord eftersom de stänger redan tolv på lördagar. Attans, jag som var så sugen...
MEN! Då är det ju bra att man kan träna hemma! Solen lyste så fint ute OCH in genom fönstren och SKIT också vad dammet virvlade!! Så ett tips till er som inte tar er till gymmet: -städa hemma!! =) För man kan verkligen göra det jobbigt, om man vill... Och sen blir det ju sååå fint efteråt! Problemet är ju att jag aldrig kan hålla mig till en sak utan när jag städar vill jag förändra lite också. Nu SKA jag lägga ut sofforna på blocket så att vi blir "tvungna" att köpa en ny. Är så trött på dem, dom är för stora.
Sen önskar jag att latmasken kröp ur min käraste hälft så att det blev färdig spacklat och målat där det behövs... Nä, tacka vet jag när man jobbar å kommer hem när det är mörkt så man slipper se allt! (jo då, ironisk kan jag också va...;-))
Såg denna snygga sak som skulle passa som handen i handsken i vår hall.....




1 kommentar:

  1. Ja fy jag borde oxå storstäda hemma... Men orka liksom;)
    Vi ska göra om lite hemma så jag väntar o städa tills de är färdigt;)
    Kram k

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥