lördag 12 maj 2012

Provkör...


...en ny dammsugare! =)

Ja det är tur man bor i Malung! För på vilket annat ställe får du låna hem och provköra hemma??
Kanske inte så många som frågar om de får det heller. Men är man typ sista kund på lördagen och har dammsugit hela affärn för att testa olika dammsugare så är dom väl kanske glad att bli av med en...

Så nu testar vi denna hemma:


Illgrön!
1295:-
Prisvärd!

Jag tog inte den som var dyrast. För sist jag gjorde det var jag inte riktigt nöjd någongång...
Då, för typ 4-5 år sedan, köpte jag denna:


Svindyr...
Och ja, jo... Den var väl bra...
Ultra silencer....jo kiss my a**...om man kör på lägsta nivån ja! Och jag lovar er att det har vi typ aldrig gjort...
Absolut inte det bästa jag haft och jag var missnöjd men tänkte att jag prövar väl ett tag till...jag kanske "vänjer" mig...
Ett tag till blev alltså några år innan jag tog tag i PROBLEMET och leta upp vår elaffär för att se på en ny!
Provkör alltså hela dan imorrn också innan jag bestämmer mig! =)

Jag som egentligen inte ens behöver bry mig om så värst mycket hur den egentligen går...
...men mer om det i ett annat inlägg....! ;-)
(måste ju börja med cliffhanger här på bloggen eftersom jag är så värdelös på att blogga just nu...;-))

Kolla in dessa godingar!!




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Min Ultra silencer, inköpt 2011, går hur bra som helst! Hoppas du bli nöjd med din Ergospace! =)

    SvaraRadera
  2. Men hallå! Hur mycket har du gått ner i vikt!!!? Shit vilken pingla!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥