söndag 27 maj 2012

Solfrukost...

...utan barn...

Sååååå tråkigt! Och samtidigt underbart skönt....

Är så där extremt kass på att blogga igen... Mycket jobb och umgänge med goa vänner, roliga arbetskamrater, nära och kära har satt fin prägel på denna vecka. Men ni ska veta att jag har grejer i tankarna ofta att detta ska jag dela med mig på bloggen. Tyvärr hinner jag släppa dem. Far iväg som allt annat...tankspridd är bara förnamnet! Hade i alla fall mina arbetskamrater här igår kväll. Vi lagade mat tillsammans och lärde oss massor om mat och vin. Så nyttigt! OCH KUL! Hade tyvärr ett litet mini-migrän-anfall mitt i men kom igen när desserten var uppäten. Så skönt det är när medicinen hjälper och man kan leva normalt igen! Och så god dessert vi åt! Vi gjorde Karros Hallon och lakrits-"grej" (länk kommer sen) å vet ni vad det ska jag inhandla ingredienser till idag också för attans vad jag e sugen på en sådan igen!! :-)

Nu ska jag ta cykeln å möta upp mamma och barnen! Ha en go morsdag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥