måndag 7 mars 2011

En unge i minuten...

...ser på en unge i minuten som går på fyran nu.

Alltså SKIT, har jag inte migrän efter det här programmet så....

Vilka känslor det framkallar!! Attans vad häftigt det är!

Synd att man aldrig kommer att få uppleva det igen.
Ja ja, att se ett sånt här program lockar fram varenda känsla sedan både Axels och Ellens födelse så får väl gå igenom dem istället. =)



Magnus sprang över till Grannen, glasmästarn, för att beställa en spegel till badrummet nu ikväll. Och efter en stund kom dom in med en ny spegel, det fanns hemma. Gött, nu kan man pricka av det på listan! Mina missar med mätandet ska nu förträngas och glömmas bort! ;-)

4 kommentarer:

  1. Ja gud jag har lipat som bara den och skulle vilja göra om det om och om igen. Vill så gärna ha en 4:a;-) Såååå underbart!;-)
    Härligt att höra om spegeln, nu kan du släppa det!
    Kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Och jag tänkte -jag vill inte ha fler barnbarn ingen ska behöva ha så ont.

    SvaraRadera
  3. Har hort sa mycket om detta programmet ikvall, far val googla det antar jag...

    P.S. Du har nagot att hamta pa min blogg...

    SvaraRadera
  4. Här är en till som grina! Vilka känslor! Vilka minnen! Samtidigt höll jag min egen bebis i famnen, det kändes mäktigt.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥