måndag 30 april 2012

Frukost...


Igår morse fixade jag nybakade frallor till min familj. Gott med nybakat men annars inget jättegott bröd...



Frukosten kändes så där extra lyxig, som man vill att den gör när man är LEDIG. Och det utan att jag slet ihjäl mig med brödet. Man bara rörde ihop ingredienserna och sedan rullar till bullar och in i ugnen i 20 min. Men som sagt dom va inte så där jättegoda så något recept får ni inte...;-)

Så nu undrar jag om det är någon som kan tipsa mig om ett gott recept på frukostbullar? Det kan gärna vara sådant som man förbereder kvällen innan och har i kylen under natten. Eller ett SNABBT recept att göra efter på morgonen.

Nu ska tvättmaskinen få gå varm ett tag och jag ska fortsätta plocka ur garderoberna som är fyllda med skit. Jag skulle också vilja ha tips på vad man kan göra för smart lösning här:


Ja, ni ser ju vad skit det finns... Det är alltså i en garderob i vårt blivande sovrum som det är fast inredning i trä. Helt okej och fräsch och så men det jag stör mig på är att när man drar ut en "låda" så låter det så mycket. Inget man kan smyga med direkt och det kanske man vill ibland i ett sovrum...
Så vad har ni för tips? Ska jag riva ut det? Eller vad ska jag göra?

3 kommentarer:

  1. Hallååå, är det en godispåse längst upp till vänster? Påskägg? Hihhii...pusssss! Från moster H!

    SvaraRadera
  2. Ha kvar, måla vitt och märk lådorna på nåt snyggt vis, t ex med ...nähä! Här kunde man inte klistra bilder....kolla mobyfabriken för tips ;)

    SvaraRadera
  3. Åhh gud va mysigt med en sån lååångfrukost!;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥