måndag 3 december 2012

Lite närmare "byn"...

För i år är det tänkt att det ska bli en liten stad eller ett område med en väg, gjord av godis, som Axel sa... Vi får väl se vad det blir... En pytteliten by, en håla kanske...;-)

...men det blir nog en kväll till med bak innan montering...
Har till och med gjort som moster K tipsat om och gjort fönsterglas i fönstren. (Krossat extra starka halstabletter, de genomskinliga, och haft i rutorna) blev riktigt bra måste jag säga! :-)

...olika nyanser av brunt....hoppsan!





4 kommentarer:

  1. Nån dag ska jag också göra nåt sånt där. Eller...nej...
    Jisses! Fattar inte att ni fixar det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men shit.. va fint det där kommer att bli. Väntar med spänning.
    Men aldrig att jag skulle göra nåt sånt där. Jag köpte en sån där platt kartong och hade fullt sjå att få ihop den(typ en friggebod). Lycka till! Från moster H!

    SvaraRadera
  3. Jag gjorde också såna där friggebodar då ni var små och ett år brände jag mig så far din fick göra allt med vatten sen förbjöd han mig att göra pepparkakshus.

    SvaraRadera
  4. Spannande att se nar det blir fardigt! Vi oorde en liten annorlunda variant har i ar ocksa... Skippade faktiskt husen totalt... :0)

    Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥