fredag 21 december 2012

Njut nu!

Ligger vid öppna spisen och försöker hålla mig vaken med att läsa lite bloggar...
Går sådär...
Bara att inse att jag borde söka upp sängen istället...
Kom hem från jobbet för drygt en timme sedan, det blev klockan runt idag...
Imorrn blir det tidigt igen...
Men sedan är vi lediga i flera dagar...
Skönt...
Känner mig otroligt avslappnad...
Det är jul nu...
Ingen stress här inte...
Alla klappar fixade för en vecka sedan...
Pyntat, städat och fint här hemma...
Mat i kylen...
Och jag har inte ens planerat allt detta, det bara blev...
Typ...
För jag har ju vetat sedan länge att jag skulle jobba så då gäller det att vara ute i tid...
Livet handlar om prioriteringar...
Så nu är det bara att njuta...
...när man orkar...
Börjar med att njuta av en god natts sömn...hoppas jag...


2 kommentarer:

  1. Härligt med julkänsla, och skönt att vara klar med allt. Vilken vacker gran ni har!

    SvaraRadera
  2. Härlig känsla!!!
    God jul och tusen tack för de fina julkorten!❤
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥