fredag 24 maj 2013

Frukost ute...

...är något speciellt!
Tänk att kunna gå ut och sätta sig varje morgon denna årstid och inte bara vid strålande sol. Det vore något det...
Kanske det blir verklighet om vi får verandan lite mer "isolerad" ...
...här vill jag alltså sitta med filen i tallriken och kaffet i koppen...



Sen vill jag passa på att slå ett slag för instagram! Jag är betydligt bättre på att uppdatera där... Alla kan ha det! Slå på datorn och googa instagram och skaffa dig ett "konto"! Gör det, både du du du och DU!! Lägger man ut en bild där så får man ju respons direkt, det är kul!! :-) Det är ju så enkelt OCH KUL! Det är ju det man kollar först om man vill kolla något som händer och sker...:-) Sök på hurtigm så bekräftar jag dig som följare av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥