fredag 3 maj 2013

Världens bästa storebror!

Alltså huuuuur gulligt är inte detta??!!!
Axel har idag varit med skolan till Orsa björnpark. Dom har haft en jätte bra och rolig dag men kall. Matsäcken var packad bara med godsaker för skolan hade med lunch till alla barn.
I väskan lade jag även i lite pengar så att han kunde köpa sig något. Jag hade inte två tjugor hemma som jag tänkte lägga i så det blev 70kr istället. När jag kommer hem nu ikväll frågar jag hur dagen varit och han berättar glatt om dagen och att han köpt en björn till Ellen, som kostade 60kr. Alltså hur gulligt är det??!!! ❤
Snacka om att vara världens bästa storebror!!!
"Jo men pengarna räckte till en Piggelin också!" Sa han nöjt. :-)


7 kommentarer:

  1. Ååh! Så omtänksamt! Lycka att ha en sån storebror :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken kille! Kram Cina

    SvaraRadera
  3. Å va fint gjort! Lyllos Ellen som har en sådan storebror:-) /Caroline

    SvaraRadera
  4. Jag fick en liten tår i ögonvrån då han sa att han hade köpt något åt Ellen. Frågade varför gjorde du det, varför köpte du inte godis eller nåt? Han svarade att jag hade så mycket gott i ryggsäcken så jag behövde inget mer. Bra packat, mor. Han är bäst!!!!

    SvaraRadera
  5. Men så gulligt av fina Axel,gammelmoster löööövss.
    Moster H skickar kram!

    SvaraRadera
  6. ❤ Raring! Kram från moster A!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥