tisdag 24 januari 2012

En dag kvar...

...i maten och dryckernas värld...
Det är väldigt fint här på ön. Kryssningsbåtarna går i skyttetrafik förbi, dag som natt...



Attans med båtar!! Gör inte folk annat än att åka på kryssningar??? Vad har dom för jobb liksom?? Fotot är taget från inne.. Vi hinner inte ut så mycket, fullspäckat schema som vanligt. Fast det ÄR kul!! Vilket jobb liksom!! =) =) Och jag ska inte klaga för under ett grupparbete idag tog vi faktiskt en skön promenad i omgivningen... Hade jag dessutom haft byxor på mig, som normala människor så hade vi kunnat vara ute längre men i nylonstrumpbyxor och klänning var det liiiite för kallt... ;-) Men trist att ha byxor när man kan ha lite snyggare tycker jag..... =)
Det är bara så fint här, hoppas jag kan åka hit på våren/sommarn någongång...
Nu blir det en tidig kväll, måste vila.... Framför allt vila smaklökarna!! =)

2 kommentarer:

  1. Fy fasen vilket underbart jobb du har! Blir alldes grön av avund;-)
    Puss på dej

    SvaraRadera
  2. Jobbet är jättekul men du ska veta att jag är bra avis på ditt jobb med!!
    Kram!! ❤

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥