onsdag 4 januari 2012

Snöööööö

Borde verkligen sova... Vila upp mig när jag kan men jag vill ju så gärna blogga också! Barnen sover hos mamma ikväll och jag har haft en ego-kväll! Åkte direkt efter jobbet på gymmet, där lyxade jag till och med till det med en soltid efter träningen, eftersom ändå ingen väntade på mig hemma...ja förutom M då men han var klistrad vid tvspelet så hade jag kommit hem sent sent sent så hade han inte märkt det.....;-) Imorse när jag pulsade till bilen i mina låga kängor bärandes på Ellen och en stor väska svor jag lite extra över vädret igen... Jag har inte bett om någon snö. Tycker att det har varit ganska hyfsat utan faktiskt... Men vädret rår vi inte på så hoppas jag lärde mig något och nästa gång kikar ut genom fönstret innan jag väljer skor... Inte så kul med nästan 2 dm och låga kängor vill jag lova men jag överlevde och barnen är superglada för snön!! =)



2 kommentarer:

  1. Herre gud det kan väl inte vara en överraskning att det kan snöa i januari. Huvudsaken är att barnen är rätt klädda för årstiden.
    Eller var det så här , hoppsan vem har tippat av en massa snö på vår gård?

    SvaraRadera
  2. dddddsssss här står det sex, sju, åtta, nie, tie,
    fvvvssdssssss
    fffff

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥