tisdag 10 januari 2012

Min räddare...

...i nöden...


...typ... Med risk för att bli sarvig (tjatig på svenska) men vad hade jag gjort utan min vätske-ersättning??!! Antagligen druckit mer under dagen... Men jag har så förbaskat svårt att komma ihåg att dricka under dagen.... Måste bli bättre på det... Idag innan jag åkte på gymmet tog jag en migrän tablett, tänkte att inte ska då den sprängande huvudvärken få sätta stopp för mig. Ska jag nu ha migrän inatt så är det i alla fall goare när man vet att man gjort något för den... Nu hoppas jag ju innerligt att det går åt rätt håll och jag slipper den istället men det verkar tveksamt... Jag vet att jag babblar men jag var tvungen slå ett slag för min kära vän fru resorb... Någon gång har jag tagit en resorb innan träningen och attans vad mycket lättare det går!! Kanske doping-klassad??;-) Nä men det är klart att man ska dricka mycket vatten innan och efter men ibland hjälper det inte med bara det och då är fru resorb underbar att känna!! =) Nu måste jag springa genom duschen och hoppa i säng så jag är utvilad imorrn på jobbet!! =)

1 kommentar:

  1. De har jag faktiskt aldrig provat... Men Hinkar man i sig en så där 2 liter vatten per dag så behöver man nog inte dom;)
    Håller tummarna för att migränen håller sig borta inatt!
    Puuuusss

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥