söndag 22 januari 2012

Tidig söndagsmorgon...

...gör mig absolut ingenting!!
Vi myser i soffan jag och min lilla prinsessa, killarna i huset sussar skönt på övervåningen.
Eller ja, myser och myser, men lite i alla fall... ;-) Jag surfar på företagets hemsida och kollar drycker och menyer. Ska på utbildning i tre dagar och har föruppgifter på att kolla dryck till tre menyer, spännande! =)


Så här ser vi ut där vi sitter. Med macka och kaffe/bubbelvatten, mysigt värre och sååå spännande för macka i tv-rummet är inget vanligt i detta hus, äter gör vi annars vid köksbordet... Men ibland lyxar vi till det! ;-) Bjuder på mig själv och visar mitt härjade ansikte och hängande ögon sedan gårdagen/kvällen då migrän anfallet inte var kul att tas med. Totalt utslagen, attans vilken sjukdom, vilket handikapp! Känner mig helt lam så här efteråt... Tur att jag har världens bästa mamma ♥, som var här och fixade med barnen så att Magnus kunde stanna kvar på sin hockey-cup tills efter middagen i alla fall. Men visst är det typiskt, enda dagen jag var helt ledig och bara skulle vara mamma, då blir jag liggandes..... Måste verkligen ta tag i detta. Sen. Men nu åter in i maten och dryckernas land.... =)

3 kommentarer:

  1. Kul att se att RetroMary uppdaterat när man sätter sig vid datorn med morgonkaffet! =) Förstår att det känns surt att bli sjuk när du väl är ledig! Ha det skoj på utbildningen, låter spännande! =)

    SvaraRadera
  2. Usch jag lider med dig och din migrän.... Har också varit hårt drabbad, tills jag hade turen att träffa en läkare som var duktig på området. Fick medicin, Inderal Retard, utskrivet som jag äter varje dag. Från flera anfall i månaden till att bara drabbas några gånger om året. Behöver jag ens skriva hur underbart det är??!! Det fungerar förstås inte för alla, men kanske kan det vara värt ett försök? Vet inte vad du har att ta när det "slår till", sprutor tycker jag fungerar. 20-30 minuters vila och sen kan jag fortsätta med det jag höll på med... Trött förstås, men i allafall på benen efter bara en liten stund!! Jag önskar dig lycka till och hoppas du kan hitta nåt som kan hjälpa dig lika bra som det hjälpt mig!!

    SvaraRadera
  3. Världens bästa tjejer!!!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥