måndag 9 april 2012

Regn å blåst...

...hela dagen...
...men faktiskt ganska gött...

Vi har latat oss hela dagen...



Började morgonen med lite Nintendo innan Matilda och Arja åkte hem...

...sen...
...tog jag mig en springtur...
...typ ensam på Gröningen...
...skit-lätt åt ena hållet...
...när jag sen vände, blåste det så att jag nästan stod stilla...
...regnet piskade mig i ögonen så jag såg inte ett skit...
...kul...
...NOT...



...men ALLTID lika gött med havsluft!

Lillstumpan däremot har tagit vara på dagen...
...här lutar hon sig tillbaka och läser lite tidning när jag lagar mat...



...mat som hon inte ätit i alla fall...
...förstår inte hur hon klarar sig utan mat en hel dag...

Mer mat hittade jag på denna blogg: http://www.bloggfamiljen.se/matplatsen/
kul att få lite nya recept till samlingen...

Sen hittade jag till en liten fabrik också: http://mobyfabriken.blogspot.se/
massa fina smycken och pyssel. Ska bli kul att få följa med och se allt som Diddi tillverkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥