onsdag 11 april 2012

SKYLANDERS!!!

Jo då, när vi är på semester så shoppar vi lite...
Lite var och en...
Stora som små...
Efter några dagars eftertanke besökte killarna i familjen Media Markt igår.
De hade bara gått in i affären och 2 (!!) stycken lediga försäljare hade kommit emot dem varav den ena sa: -Skylanders???
Inte bara vi som köpt det de sista dagarna...=)



Så för er som inte vet vad det är, så är det "gubbar" som man spelar med i tv-spelet.
Man kan också leka med dem utan att spela i tv-spelet säger Axel och ja det verkar som det var ett bra köp! (Så har du inte prövat detta Diddi, borde du göra det...;-))

Så vi har inga som helst problem att underhålla oss...



Ellen, hon är nöjd med "sin aison"...
Tur att någon vill ha vår gamla ipod! ;-)



Nu ska jag ta och klä mig för är det så här lugnt här, kan ju jag smita ner i några affärer en stund...!
Älskar denna lägenhet!!
På högst en minut står jag nere i polarn o. pyret, lindex, MQ, H&M eller vad som!! Löööööv it!!! Blir man kissnödig är det bara att springa upp och kissa liksom. Och dimpa av några kassar kanske...;-)

Hoppas ni alla skaffar er en lika bra dag som jag tänker skaffa mig!

9 kommentarer:

  1. Åhhh herreguuud va ni verkar ha det bra! Är sååå avis på er, men så glad för er skull!
    Shoppa rejält nu o njuuuuut!
    Kram i massor K

    SvaraRadera
  2. Vad ni har det bra!!

    Vilken fin tröja Ellen har på sig,vart är den köpt?

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Ellens tröja och tights kommer från lindex på snurrorna där det är köp 3 betala för 2. Köper alltid tights där till henne och sist kunde jag inte hålla mig från denna snygga tröja. Och det är ju så kul när det är billigt!!! =)

    SvaraRadera
  4. Hihi Marie! Jag köpte ett kalaspuffspaket för några veckor sen, och där var det Skylanders på paketet. Jag hade aldrig hört talas om dem, men NU vet jag! Måste nog undersöka detta närmare...;-)

    SvaraRadera
  5. ööööh ursäkta en yngling... Skylanders.. ser farliga ut! Undrar bara, vart tog Super Mario vägen?? Kram moster P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag lovar moster P, Mario finns fortfarande kvar!! =)

      Radera
  6. Finns tröjan på lindex nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamensan, tröjan finns där nu. Bland ställen där köp 3 betala för 2 är.

      Radera
  7. Förtränger att jag precis läste det där "På högst en minut står jag nere .." Satan i gatan så avis jag blev!!! Förstår att du stormtrivs =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥