måndag 1 april 2013

I backen...

...har vi spenderat denna dag!
Vi befinner oss alltså i Kläppen. Bara några mil hemifrån har vi hyrt en stuga några dagar under påsklovet. Strålande sol, perfekta backar och kanon stuga med bästa läget! Alla förutsättningar med andra ord. :-) Men...
Eftersom gårdagen inte var den bästa med en Ellen som inte vet varken vad hon vill och inte vill, hon har det tufft just nu, Lill-pluttan... Så hade vi önskat om förstärkning idag så vi fick åka lite skidor... Mormor kom upp och myste med Ellen. ❤ Tack tack tack för det! Det behövde både hon och vi! ❤
Då Magnus åker hem och jobbar resten av veckan blir det förmodligen inte så mycket mer åkning för min del...
Dagen idag har i alla fall varit underbar!






























2 kommentarer:

  1. Tack för idag! Visst är det nog så att Ellen är lite vårtrött eller något... Hon som alltid går och går, vill inte bli buren. Idag skulle jag bära till backen och från backen och då jag sa -jag kommer att få ont i ryggen om jag ska bära dig, svarade hon -då får du väl sova på sjukhuset så blir det bra.

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vilken liten skruttunge som säger så till mormor! :)))

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥