måndag 29 april 2013

Vi borde...

...gå ut och ta en promenad... Fastän det regnar... Ellen gillar att åka vagn men jag tar mig sällan ut med henne i vagnen...
Passar på att göra andra saker ute istället så som "påt å plock"...
Vi bestämde imorse att vi skulle ta en promenad med vagnen. Ellen sov till 8.30 och frukosten intogs en timme senare, behöver jag säga att jag tycker vi ligger lite efter idag?!
Ja ja, vi är lediga och då kan det vara lite hur som helst...skönt ibland faktiskt...
Nu då när klockan är lunchtid så skulle jag kunna tänka mig en promenad faktiskt...
...men jag vill verkligen inte störa!! Ellen leker med alla grejer och vi har inte ens fått av pyjamasen! Jag passar på att plocka med alla nya IKEA grejer som ska få varsin plats här hemma...
Jag och Magnus gjorde ett spontanbesök på IKEA och köpcentret Bergvik i Karlstad igår...
Jovisst se ni!! Planerande människor kan också "planera in" spontana tripper och spontana inköp!! :-)
Så nu ska jag fortsätta med allt plock och så klart tvätta massor för det är ju en favoritsyssla...;-)
...promenaden får vänta....







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥