onsdag 3 april 2013

Sista kvällen i stugan...

...och jag drar fram mitt lilla scrapkit som "råkade" få plats i en väska...
Attans va kul det är!!! Vill inte sluta och gå å lägga mig! Hoppas jag har lugnet kvar imorrn kväll så jag kan plocka med det lite då också... :-)





Vi har haft ännu en underbar dag i strålande sol, perfekta backar, glada barn, glad mamma och glada farföräldrar som fick äran att umgås med vår prinsessa idag.

Jag fick ju då äran att åka skidor med coolaste killarna i kläppen, idag igen! Superkul! :-)












Vi kör mest gröna och blå backar, ja och så någon röd lite då och då för att öka spänningen lite... Svarta backen som man kan svänga av till på bilden ovan, den susar moster H lätt ner över... Och Axel är riktigt sugen att testa men det får allt vänta tills nästa år säger jag då... :-)

4 kommentarer:

  1. Haha, och du som fick det att låta som att du aldrig skulle ta med dej scrapgrejer på semester!! :-)))
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, ni verkar att ha haft det toppen:) nästa helg är det min tur med en helg på berget...längtar!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Ååååhh va jag har längtat och önskat att jag hade haft semester och hade varit med er där. Då skulle jag och Axel minsann ha åkt i alla backar. Även dom svarta.. coooolt hade det varit. Vi ska göra det nästa år.. Vilka fina dagar ni har haft. Kul för er!
    Kram från moster H!

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt ni verkar ha haft det! Roligt att åka iväg hela familjen och bo i stuga. :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥