söndag 7 april 2013

Snart redo!! Typ..........

• Mini shampoflaskorna är påfyllda.
• Min lilla (stora!) medicinväska är påfylld.
• Pocketböckerna i packade.
• Podcasts nerladdade.
• Resväskan är, på så när som necessären, färdigpackad.
• Pimpat resväskan så den blev lite finare(och lättare att känna igen)
• Handväskan fylls på alldeles för fort, skulle haft större handbagage.
• Vet att jag för en stund sedan tänkte på något mer jag skulle lägga i. Frågan är nu VAD det var för något?!
• Fjärilarna i magen, känns snarare som stora kråkor.
• Känns som att sömnen är låååångt borta.
• Har en liten tjej klistrad mot min rygg.
• Har tankat energi med sonen i slalombacken idag.
• Är orolig för att morgondagen går alldeles för fort.
• Tror jag måste åka och hjälpa mitt resesällskap att få i något i resväskan.
• Blir lite orolig för att berätta här på bloggen vart vi ska eftersom jag vet de som har invändningar mot det.
• Försöker lugna mamma att vi inte blir "sålda" för fem kameler.
• Får inte glömma solbrillorna i bilen!
• Och nu då, NU måste jag försöka sova!

9 kommentarer:

  1. Viska det till mig..
    Skit va nyfiken jag blir
    Jag har inga invändningar
    Blir mest bara glad
    Tänk så härligt
    Ha det underbart

    SvaraRadera
  2. Ha så underbart o njuut!! / Caroline

    SvaraRadera
  3. Pirrigt men gött! Ha en trevlig tripp och njut av sol och lite ledighet!

    SvaraRadera
  4. Trevlig resa & njuuuut!! //Krickan

    SvaraRadera
  5. Åh sö gött! Njut och sola, strunta i öken och kameler:)
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Mäh!? Vart ska du? Har man sagt A.... :)

    SvaraRadera
  7. Trevlig resa o va rädd om er vart ni än ska! Kram Cina

    SvaraRadera
  8. Ja, vi får väl se om det kommer illaluktande kameler eller två solbrända utvilade mammor tillbaka.
    Ha de så bra nu!
    Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥