måndag 26 december 2011

Idyll...




Vilken idyll vi lever i!! Ellen sov till 9 och Axel kom ner vid 9.15... Och fastän stormen härjat hej vilt utanför har Ellen sovit som en stock! Axel vaknade när det var som värst men somnade tryggt om bredvid pappa... Jag däremot låg bara och väntade på att taket skulle lyfta, gösses säger jag bara. Hela huset svajja och jag är imponerad att det står kvar.
Nu leker barnen med sina julklappar och det är lugnt å skönt. Tv-rummet ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig men när allt ligger framme är ju barnen nöjda och då är också jag nöjd...
....eller egentligen inte! Hatar när det ser ut så här men försöker att inte se...;-)
Och i denna idyll tror jag att jag kanske kan få duscha i lugn å ro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥