tisdag 13 december 2011

Lucia för 30 år sedan....



Seriöst... hur kan man sätta ett LEVANDE ljus i handen på en 1 år och 9 månader ung liten tjej???
Fast det är klart, respekt för eld har jag alltid haft...
Samma klänning som Ellen hade igår...liiiite annorlunda kropp bara...
...för visst syns det att jag var en hungrig liten tjej??! =)
De röda kinderna berodde antagligen på att jag blev runt-dragen till alla mostrar och släkt för att lussa för dem, svettigt värre kan jag tänka mig.............


Tusen tack moster P och T för de fina bilderna!!

7 kommentarer:

  1. Shit så söt!!! Då som nu! <3

    SvaraRadera
  2. Vänta nu det kan vara så att du har typ vinteroverallen under klänningen för vi var ute tidigt och det var säker kallt ute...Det finns ett jättefint kort på dig här hemma då du lussade för far din... Levande ljus? Ja,ja du fixade det!

    SvaraRadera
  3. Men gud så söt! Och Ellen är ju så sjukt lik dej;)
    Ha ha ja det där med levande ljus... Man visste inte bättre förr;) fniss
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Snälla nån så lik Ellen...härlig bild! Cina

    SvaraRadera
  5. Så söt! Gud va ni e lika!
    Kram på er

    SvaraRadera
  6. Lovely!!!! Puss o kram från moster H!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥