måndag 20 februari 2012

Spåtant nästa?

Ja, jag funderar verkligen på att kolla med en spåtant! Jag ska på kurs några dagar igen och har inte mina örhängen. "Någon" måste förlagt dem någonstans. Förvarar dem i en liten portmonä i badrummet för det är smidigt att bara slänga med den. För ni som känner mig vet ju att jag inte kan vara utan örhängen! Det ser inte klokt ut att vara utan. Igår kväll när jag skulle lägga mina stora guldringar i portmonän var den spårlöst borta. Har ju mina aningar om att min lilla prinsessa lånat den och glömt var hon lagt den. För låna grejerna det får hon och det vet hon. Men det är olikt henne att inte kunna ta fram den. Har letat överallt. I alla skor, i spisen, i dockvagnen...ja, typ överallt tycker jag. Har varit på väg ut i soptunnan till och med för att kolla så inte hon råkat slänga den. Tur är att jag imorrn kväll får shoppa lite för Åhléns city har öppet till 21(!!) då ska bla. nya örhängen inhandlas! =)
Det som inte går att ersätta är guldhalsbandet med det lilla hjärtat av guld som jag fått när jag var liten...
...det känns i hjärtat om det är borta... Men vi får hoppas på det bästa för dom brukar ju säga att guld alltid kommer igen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥