torsdag 17 maj 2012

Helgdagen...

...utnyttjades maximalt..!
Vi får inte ihop vardagarna med besök osv utan röda dagar och helger ska umgänge stå högt på listan! Idag har:
•Lena och Agnes varit hit och lekt, jättekul!! :-)
•Jag har hunnit träna.
•Vi var till min pappa som hade sommardäck till min bil.
•Snabb-fikat med min farmor.
•Äntligen fått träffa minsta lilla söta och fina Berg-pojken, dock alldeles för kort tid och så sov han skönt hela tiden så jag måste SNART tillbaka för att snosa på honom.
•Skjutsat barnen till mormor för övernattning.
•Tvättat minst 4 maskiner tvätt.
•Plockat ihop alla leksaker och skit som ligger på golven.
•Gjort inpackning i håret.

Det var dagen i stora drag...
Här kommer bilder på de ljuvliga barnen när vi väntade på pappa/morfar som satte på däcken åt mig i verkstan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥