söndag 17 juni 2012

En regnig morgon men kanske en solig dag...

Och pysselsuget sitter i som bara den!
Vill scrappa.
Vill måla något här hemma.
Vill sy något i fina tyger.
Vill möblera om.(och dra till lite!)
Vill fixa iorning bättre i källarn.
Vill vill vill!

Men måste ta hand om tvätt och plock i det gul/vita huset istället...

Och så önskar jag att jag vore elektriker...

Fönstren ser hemska ut men tänker inte fixa fönsterputsning förrän pollen är över...
Kan inte släppa dessa i år heller...
...och inte tar jag mig för att köpa nya gardiner.
Blir till att rota fram samma igen tror jag.
Hur länge brukar ni ha gardiner innan ni tycker att de är för gamla?

Känner hur det kryper i mig.
Har en intensiv vecka framför oss. En rolig vecka! =)

1 kommentar:

  1. Det beror på hur länge på året de sitter uppe. Julgardiner kan man ha hur länge som helst, det blir ju bara tradition. Mina sommargardiner sitter uppe mellan maj/juni till augusti/september och de tycker jag oxå man kan ha länge. Gardinerna där emellan är väl de jag tröttnar på. :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥