tisdag 12 juni 2012

Min kväll!


När jag kom hem från jobbet 18.30 så var mamma här och lekte med barnen. Hon ville natta barnen så Magnus gick ut på gården och fixade och jag fick "tifrö"...

Alltså detta var vad jag ägnade min kväll åt:




Lagade köttfärsbiffar naturella och med fetaost, soltorkade tomater och basilika. Till ett helt kompani ser det ut som men det är bara så gött å ha i frysen...!




Tvättade lite...bland annat lite fotbollskläder...




Åkte på gymmet och körde intervaller i 40 min (20minX2) för det är tydligen det enda för att jag ska få upp denna fart någongång...pust...

Hem och röjde undan efter mig i köket. För jag kan verkligen konsten att skrota till det när jag lagar mat...




Smootie och två knäckemackor med ost för att jag inte skulle dona i duschen....

....så sist men inte minst denna...




Nu. Sova. För att vara pigg när klockan ringer 05.45.
Men visst hann jag väl med mycket?? :-)

1 kommentar:

  1. Fy fasen va effektiv du är!!!
    Mmm måste oxå börja köra intervallträning så att jag får upp både kondis o fart!!!
    Kram i sov sött!!!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥