fredag 27 augusti 2010

Ungefär för ett år sedan...

...var jag ganska trött på att vara gravid...

Foglossning, årderbråck, huvudvärk, högt blodtryck mm. Gjorde att jag inte kunde göra så mycket. Ordinerades vila(stängda ögon i ett tyst, helst mörkt rum) 2 gånger om dagen, suck! Jag ville inte vila på dagen, jag ville SOVA på natten! Kändes urdumt att lämna Axel på dagis bara för att "mamma ska hem och vila"...snacka om att känna sig som en looser!






Vet att jag satt en kväll när jag var otroligt pigg och scrappade denna sida. Kände mig stor som ett hus, bara i vecka 33... Kortet var taget bara dagen före och jag kände sån längtan efter vår bebis! -Var det verkligen en liten tjej där inne?? Den lite äldre damen som gjorde ultraljudet i vecka 20 sa så... men man vet ju aldrig riktigt säkert...

2 kommentarer:

  1. Duktiga du!!! Å du... du är en supermamma!!! :-)
    Verkligen en fin sida! Det är ju så man vill gråta...

    SvaraRadera
  2. Snälla ord, tack det värmer! =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥