torsdag 26 augusti 2010

Vänner....och livet

Tänk vad många olika stadier i livet man passerar...



Vänner som kommer...

...alltid lika roligt att träffa nya vänner att få bekanta sig med. Kanske människor man aldrig trodde man skulle sitta och dela sitt liv med, över en kaffekopp.

Vänner som går...

...tyvärr blir det ju så ibland. Vägarna delar sig och man passar inte riktigt ihop, just då i alla fall, kanske möts våra vägar igen...

Vänner som består...

...sen finns det ju alltid de som alltid finns där. Vi kanske inte hörs och ses så ofta men vi finns där för varandra.

Reflekterar lite...




Vet inte riktigt hur jag tänkt mig att denna blogg ska vara ännu. Egentligen så vill jag skriva direkt från hjärtat/hjärnan men vet inte riktigt om jag törs...
Prövade på lite, lite, lite igår och fick både positiva och negativa vibbar av det...
...för det är ju så, att läsaren kan ju sitta där och tro att det är den jag skriver om...
...det får man ju aldrig veta i och för sig... (om man inte frågar rätt ut dvs. för då är jag ärlig nog och talar om det;-))
Ibland blir det nog flera inlägg per dag men ibland kanske inget inlägg den dagen, vi får se!
Hur som helst, tycker det är otroligt skönt att få skriva lite, försöka använda hjärnan...
STOR eloge till er som lämnar kommentarer! Verkligen superkul!!! Det sporrar mig ännu mer att skriva, då vet man ju att det är någon som läser! =)

4 kommentarer:

  1. Marie.
    Skulle älska din blogg ännu mer om du skrev med hjärna/hjärta.
    Gillar så mycket av det du har där - inuti alltså.

    GO GIRL!!

    Tro mig - det är helt fantastiskt att få skriva av sig....

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja det är SKIT svårt att veta och våga hur och vad man ska skriva... Jag är kanske FÖR öppen ibland. Men jag tycker det är så skönt att få skriva av mej. Sen är det en annan sak att över 300 st har läst det och vet precis hur jag känner och tycker...;-) Ja du vet.. Nu blev det kansek lite tillkrånglat men ändå...
    Och Marie: Även om inte våra vägar har mötts på många år så finns du fortfarande i mitt hjärta och du kommer alltid ha en SPECIELL plats där!!!
    Stora kramar och varma pussar K

    SvaraRadera
  3. Ja, det är svårt det där med att sålla vad man vill dela med sej. Och jag själv vänder ut och in på mej själv :) Men jag bryr mej inte så mycket om vad "folk" tycker.
    Håller med Mobykulla: Du har så mycket bra inom dej!
    kram

    SvaraRadera
  4. Vad gulliga ni är, tack...
    Jo vi får se vad som händer...kanske det blir lite "djupare inpå"...
    ♥ ♥
    Och Karro: Alltid! ♥

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥