lördag 28 augusti 2010

Vill förändra...

...här hemma lite.
Önskar jag bodde närmare ett IKEA! Snart så, om ca 2 år är det väl sagt att det ska öppna i Borlänge men det är ett tag kvar... Klart att jag skulle kunna slänga mig i bilen och åka till karlstad över dan imorrn men öööjj så drygt.
Nej, det blir att vänta. Halv färdiga projekt som står stilla.
Gör en liten "foto-vägg" och vill använda ramarna RIBBA men hade tyvärr inte så många hemma som jag ville ha. Suck.
Så om någon härifrån ska förbi något IKEA snart och känner för att handla lite åt mig så hör gärna av er...=)
Har i alla fall fått upp canvas-tavlorna på barnen i vardagsrummet, äntligen, och så svårt är det ju inte bara man tar tag i det och gör det! Mätte inte ens, tog på en hofft, det blev perfekt!=)

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att du blir "frustrerad" på att inte kunna åka till ikea när man vill o kan... De har jag fördelen med, på 20 minuter så är jag där och kan göra slut på massor av pengar...;-)
    Visst blir man lite pyssligare så här på hösten och kreationerna bara kryper i huvudet;-)?!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Hmmm, vad jag vet så var det sambon som fixade ramen till en av canvas-tavlorna...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥