söndag 6 januari 2013

Ishallen del två....

Vilken go dag!
Slapp å mys i soffan hela förmiddan. Jag och Axel började se filmen "Mamma Mia" igår kväll men spelade in halva som vi såg idag istället. Härlig film med mycket musik. :-) Fick förklara vad en musikal var och vilka ABBA var eftersom jag kunde låtarna som spelades...lite konstigt tyckte Axel då det inte är direkt de låtarna som spelas här hemma...:-)
Lagade lunch i pyjamas och hoppade i träningskläderna istället. Nu sitter jag på ishallen och laddar...
Inte för att jag tänkt träna här...nä då, de har inte slagit runt...än...
Men jag är med Axel på träning. Magnus jobbar och jag fick äran att vara med. Fick knyta om ena skridskon två gånger och den andra tre...fick hjälp den sista gången av en snäll pappa i omklädningsrummet som såg hur det var ställt... Det är väl inte riktigt min grej det här... Men det är kul att sitta här å se hur de får tänka till i de olika övningar på isen. Jag hade själv aldrig fixat det!
Och snart är det alltså min tur att åka å träna!! :-)
Tjohooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥