torsdag 31 januari 2013

Äntligen "friss-tid" och "luffs-flyt"!!

Nu är det alldeles strax läggdags för min del. Har lagt om dygnet och försöker få så mycket sömn som möjligt innan midnatt... Det går bra just denna vecka i alla fall! :-)
Stiger upp i femsnåret på morgonen och ut för en power walk eller oftast en springtur(luffs-tur som vi kanske hellre ska kalla det eftersom vädret gör att man aldrig kan maxa löpet som man vill...) Jag VILL ha sommar!! Eller i alla fall isfritt om jag får välja... Veckans morgonväder:
I måndags höll jag på att blåsa bort.
I tisdags var det faktiskt riktigt okej väder.
I onsdags vräkte STORA blöta kalla flingor ner just precis den halvtimmen jag var ute.
I dag chansade jag på enkla löpbrallor (har kört dubbelt hela vintern) och tyckte vädret såg toppen ut inifrån. Ack vad jag bedrog mig! Alltså vädret var kanon MEN höll på att göra en rova första steget jag tog ute. Jösses vad halt det var!! Skit också, hur gör jag nu, tänkte jag. Letar efter en isfri väg såklart! :-)
Så såg du någon som sprang efter E16 imorse vid 05.15, var det jag!
Det gäller att inte göra sig bet,
för då blir man fet. :-)
Samma procedur imorrn bitti. Sen e de helg och VILODAG! :-)

Efter ett välbehövligt frisör besök hos påhittiga Anette får ni här före, under och efter bild:

7 kommentarer:

  1. Beundrar din envishet att ge dig ut trots att väder o. vinter gör det "svårare".
    Snygg frissa! Riktigt snygg!

    SvaraRadera
  2. Du är såååå grym! Vill oxå ut på morgonen, men hinner inte och jag pallar inte att gå upp 3:45... Jag börjar oftast vid 5:45...
    Ditt hår blev supersnyggt!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Snyggo............ kram från moster H!

    SvaraRadera
  4. Wow du gör verkligen skäl för ditt efternamn!

    SvaraRadera
  5. Attans va fräsig du blev i håret, wow liksom!
    Ja, heter man hurtig får man göra skäl förnamnet
    Själv får jag nog döpa om mig till latmasken....

    SvaraRadera
  6. Tack, vad snälla ni är! ❤

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥