fredag 4 januari 2013

Spring i bena å skit-blogger...

Ja de e då väl skit också när man e supersugen å blogga men så funkar inte blogger som det ska?!!? Går inte att ladda upp bilder..hade blivit förvarnad genom Karros blogg men tänkte att det kanske går på min... Men nä då. :(
Så nu blir det ett sådant här knepigt inlägg igen...
Vet egentligen inte vad jag ska blogga om nu när jag inte har de dära underbara bilderna att visa som jag hittade idag när jag och Axel kollade på foton...

Jag hade turen att få cykla om på gymmet efter jobbet idag. Mamma har lekt med Ellen hela dan medans Magnus och Axel har varit i Kläppen.
Jag kuta 7 km på bandet, urgött! Men jösses så slut jag blev efteråt!!! Innan jag fick mat och massor av vatten innan för västen trodde jag att jag skulle kolavippa!!! Jösses vad känslig jag är när jag inte kört hårt träningspass på länge... Fredagsmyste med barnen och svalde en migräntablett...där av e jag vaken nu...
Men ska försöka maka undan denna lilla shohalia som ligger tvärs över sängen och skaffa mig lite skönhetssömn...
Så här glad blir man av lite spring i bena... :-)

2 kommentarer:

  1. Härligt jobbat!!!
    Jag bytte webbläsare och laddade hem firefox och nu funkar det igen! Gör det du med!
    Puss och kram K

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder :)

    Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥