torsdag 14 februari 2013

Redo!

Ja det enda som fattas nu är en helt ledig dag...
Så vi kan åka upp och åka lite slalom!
Idag började utförsäljningen av uthyrningsex av slalom utrustningarna här i bynn och jag var inte sen dit. Man fick köpa paket där allt ingick, skidor, pjäxor, stavar och hjälm. Min hjälm som ingick får Axel ta. Jag hittade nämligen en brun som satt som en smäck! :-) Och då det var halva priset på allt i butiken slog jag till på både det ena å de andra... (Sa jag att jag älskar REA??!!?;-))
Så nu väntar vi som sagt på en ledig dag... Denna helg bjöd tyvärr inte på det så vi får väl vackert vänta...

När jag ändå pratar rea så kunde jag inte låta bli att besöka masens rea... Var i stort behov av en ny handväska så... (Sa jag att jag älskar rea??!!?;-))

Förra veckan passade jag ju på att fynda på Hagagårdens rea...lovely, eftersom jag var i STORT behov av ny bh... (Sa jag att jag ÄLSKAR rea??!!?;-))

Så nu mina vänner har "gäddtjäffta glapp nock!"





3 kommentarer:

  1. Jag/vi vill gärna åka med er i Kläppen en lördag(typ)... skulle vara så kul.Kram från moster H!

    SvaraRadera
  2. Snygg väska! Och hjälm! Måste nog oxå göra ett Masen-besök...

    SvaraRadera
  3. Åhhh, älskar oxå rea!;) Gud så bra när man kan fynda så där!
    Kram i massor K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥