tisdag 22 juni 2010

04.54!!!

Ja klockan 04.54 var det morgon för vår lilla prinsessa idag.
Gissa om jag är förbannat trött?!!!??
Har dessutom varit in till henne ungefär varannan timme inatt, igår kväll varje halv-timme, och tro inte att hon nöjer sig med bara nappen varje gång...
Det här är ohållbart, jag gick och la mig 21.10 igår kväll, supertrött. Men fick inte somna till förrän 22.40, fick då sova länge, närmare bestämt 2,5 timme...
Då kan man ju fundera om jag är så här trött efter så lite sömn HUR trött är då inte prinsessan??? Små barn behöver ju mer sömn än vuxna, eller????

1 kommentar:

  1. Oj, oj.. Jag kanske ska sluta klaga om jag råkar få vara uppe en eller 2 gåner på en natt för att någon av barnen inte kan sova.. Hoppas att hon sover nu så att du oxå får vila dej!!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥