tisdag 8 juni 2010

Kärt besök!

Idag har vi haft kärt besök av min kusin och hennes dotter! De bor ca 30 mil härifrån och det är så kul när de kommer "hem". Vilken lycka att få vara föräldraledig samtidigt som henne!
Vi har alltid hängt ihop vi två, det skiljer bara ett halvår mellan oss så det har liksom varit så självklart. Nu har vi döttrar som är lika gamla, skiljer bara 4 mån på dem, och vi hoppas innerligt att de kommer att finnas för varandra som vi gör... =)
Önskar bara att de bodde lite närmare...

2 kommentarer:

  1. Va gullig du är...!!! :-) Å jag GILLAR starkt att vi lyckats få barn nästan samtidigt, vet ju hur kul det är att ha någon så nära... Du är min bästa vän, har alltid varit å kommer alltid att vara, vart vi än bor!!! Vi får helt enkelt se till att våra tjejer finner varandra!! Tur at det finns telefon, skype å BIL!!! :-) Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Japp, vi får se till att de träffas ofta! (för då får juh vi träffas med!!!=D)
    Ååå va koko jag e då! Det är väl inte mer än 2 och en halv månad mellan dem!
    Suck ja, du ser, inte nog me jag inte kan prata, jag kan tydligen inte räkna heller...
    KRAM

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥