söndag 13 juni 2010

Projekt-Koja!


Vi ska göra en utbyggnad på huset så därför har M rivit farstun. Det blev en massa "virke" i en hög ute på gården. A och M har länge tänkt börja bygga på en koja som A sen ska få bygga på helt själv. Så nu passade de på att använda virket från farstun istället för att vi skulle åka på tippen med det. =)
Och oj oj oj vilket projekt det blev! De är alldeles saliga, planerar och bygger. Det ska tydligen bli ett två vånings "hus". =)
A är med ute hela tiden, hjälper till med både spikning och sågning. Har visat sig att han är en hejjare på att dra ur gamla spikar ur bräderna! Han ser, prövar och lär hela tiden!
Tänk, vilken pappa...vilket tålamod! Vilket engagemang!
Mina barn måste ha VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!





Vi har tre äppelträd. Ett mådde inte så bra så det har vi klippt ner, kanske det tar sig...
Sen har vi två som vi satte för typ två år sedan. Förra året var de angripna av nå jox... men nu i år blommar det ena trädet! Kul, kanske blir äpplen då eller inte vet jag? Är bara sååå kass i trädgårn...

4 kommentarer:

  1. Guuud va kul att du skaffat dej en blogg!!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Du ligger redan på min blogglista;-)!!!
    Underbara äppelblommor bilder! Jag ska byta min framsida och måste lägga in äppelblommor som bakrund eftersom jag heter äppelblomman;-)!!
    Kramar K

    SvaraRadera
  3. Superkul att få ligga på din lista! Kanske därför antalet läsare blev så många helt plötsligt, verkligen superkul!!! Tack Karro!
    Säg till om du vill att jag mailar dig äppelblommor-bilder, om du inte har några själv dvs... =)
    KRAM

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥