torsdag 1 juli 2010

Nät-lös!!!

Alltså utan internet!!! Tvivlar ni om jag säger att det är skitjobbigt??!!!


Har bytt operatör. Varför? -Ja, de vet jag inte riktigt. Men nu är det som det är. De gamla (Glocalnet) har "klippt oss" och de nya (Telia) har inte skött sig. Så behöver jag säga att de fick smaka på denna arga tiger på deras kundtjänst igår... Eller kanske jag ska säga: -Jag e inte dotter till far min för ro´s skull! Hur som helst med lite plåster på såren så kanske vi har bra internet till veckan igen.


Så hur är då livet utan cyberspace?
Alltså, vet inte riktigt vad jag gjorde med tiden förr? Har dessa dagar utan internet fått sååå mycket gjort! Och vad tidigt vi lagt oss om kvällarna! Gött, nästan...


...för hur kul är det när man bara ska kolla upp en grej, kanske googla på något viktigt, å så kommer man på -Attans också, det går ju inte!


Måste bara rekomendera denna:

Bästa mascaran som finns!
Testade en annan en sväng, kände direkt att den var inte lika bra men eftersom jag är lite småsnål så var jag ju tvungen att använda den ett tag. Ibland kan de ju bli bättre när man lärt sig att använda dem. Men icke.
Så nu är jag lycklig igen, känner mig mer "vaken" på ögonen! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥