tisdag 6 juli 2010

Sökes: Ett bord!

Måste göra om i data/pysselrummet.
Känns tungt eftersom där ska göras om när utbyggnaden har kommit igång så pass...
...men det tar troligtvis flera månader till...snyft!
Hur som helst, måste flytta ner legot igen. A vill inte vara uppe och leka själv så mycket. Så nu måste vi få tag i ett bord, typ köksbord, får ju inte vara för lågt för då ställer sig lillstumpan upp mot det.
Ska kolla svärföräldrarnas och pappas uthus först, finns säkert något vi kan använda så länge...kanske vi har något i källarn också om jag inte sett fel när jag gått förbi...
...behöver jag säga att vår källare behöver storstädas?!??!
Det kommer att bli supertrångt i datarummet men det får vi ta!
Perfekt pyssel för en dag som denna. Molnen ligger över malung idag...
Längtar till ikväll när jag ska på ansiktsbehandling, äntligen!

2 kommentarer:

  1. jag ska ge mig in i srappingen nu och göra inbjudningskort till nemos kalas. kan inte du visa lite bilder på kort du gjort om du har några? vore så kul med inspiration. :)

    SvaraRadera
  2. Ååå, vet du, jag e inte så duktig...
    Men tror jag har några bilder någonstans, ska kolla! Har dock inte gjort några inbjudningar någon gång... Ska kolla om jag hitar någon bra sida att tipsa om istället. =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥