måndag 20 augusti 2012

Ögonkräm?

Tro när man ska börja med mirakel ögonkräm...?
För sådana finns det väl?!
Ögonen är som streck denna morgon...
...det är ett under att jag överhuvudtaget fick upp dem alls!
Efter en natt med växtvärk och div krämpor på vår yngsta familjemedlem har det inte blivit många timmars sömn och där emellan när jag skulle kunnat sovit skönt har jag funderat på livet efter gårdagens besök på kyrkogården och så har jag dödat en isbjörn?!! Så det är inte lätt att vara mig idag...
Ögonkräm är alltså ett måste att införskaffa! Någon som har något tips??
Sen hade det ju varit bra om jag köpt en ny vattenfast mascara, idag skulle den suttit på i så fall...
Första dagen i 1:a klass står på schemat för min stora kille och mamma följer såklart med. :-) Men det brukar ju vara lite sentimentalt för mammor det dära...och att vi börjar morgonen med en minnes stund gör att mina ögon tåras redan nu...

Nu lite frukost så kanske vi har lite bättre förutsättningar...

1 kommentar:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥