torsdag 30 augusti 2012

Smootie!

Ni har sett och hört detta massor av gånger förut...
...men jag bara måste slå ett slag för smootie igen!

Jag skulle kunna leva bara på smootie! Looooove it! Har dragit i mig ett glas nu då jag ändå gjorde till morgondagen. Och ja, nu är jag inte sugen på något mer! :-)

Idag gjorde jag en dubbelsats eftersom jag skulle ha till flera tillfällen imorrn också så då hade jag i:
2 bananer
1 dl frusna blåbär(plockade i skogen i söndags=lyx!)
1 dl mango
1 dl hallon
1/2 dl proviva mango (sött å gott!)
1 liten burk 1% kesella

Mixas ihop och efteråt har jag i linfrö efter smak!

Prova du också, jag lovar att det är perfekt mot sötsuget som sätter in när man är lite småhungrig! Ett perfekt mellanmål med andra ord!! :-)

1 kommentar:

  1. Smoothie är super! Här hemma är ungarnas favorit hallonsmoothie!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥