söndag 12 augusti 2012

Trollbröllopet!

Nu ikväll har Axel, mamma och jag varit på Trollbröllopet i Äppelbo.
Vilken fin miljö!
Vilken fin kväll!
Vilken mystik!
Vilken spänning!
Helt otroligt med andra ord, så här kommer jag inte ihåg att jag upplevde det när jag var dit för några år sedan!
Det dröjer absolut inte så många år igen!
Axel träffa bästa kompisarna så de satt tillsammans längst fram... -Mamma, trollen sprang skit nära oss!! :-) :-)

Såååå spännande med troll, tomtar, näcken, råndan och älvor... -UNDERBART!!

Helt klart sevärt...
...och till dess...här kommer några bilder...!


3 kommentarer:

  1. Ååå magiskt! Har aldrig sett Trollbröllopet men skulle gärna vilja!

    SvaraRadera
  2. Åh va vackert!!! Jag har inte varit där sedan jag bar liten. Men snart får jag nog ta med mina barn dit!!!❤
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Ja det var verkligen en fin kväll!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥