fredag 16 november 2012

Skinande rent och myyys!

Mellanlandar vid datorn en sväng mitt i myset. :-)
Har ju lovat denna bloggerska ett inlägg... Hon har förresten en otroligt underhållande blogg som innehåller det mesta. Läser hennes inlägg och ja, jag känner att jag alltid ler och nickar igenkännande! :-) Så kika in här och bli fast: http://lindaskaseri.blogspot.se/

Kom för 2 timmar sedan hem från jobbet. Hem till ett hus som var skinande rent, musik strömmade ur högtalaren och det doftade god mat! Härligt!

Började med detta...

 
Japp, det är så lite som det ser ut. Arbetskläderna var trånga idag...
 
Gick runt och njöt av det nystädade hemmet...
Se vad golvet blänker! :-)


När vi jobbat idag har våran RUT, Gunbritt, varit här och städat.
Som hon gör varannan fredag åt oss.
Och det mina vänner, är guld värt!
Här hittar ni hennes kontaktuppgifter: http://hemstadmalung.blogspot.se/ 
och jag kan varmt rekommendera henne!
 
Ja, jag skrev att det doftade god mat...
Det var det också, Magnus egna speciallitet:


:-) Vilken kock va?! 
 
Efterrätten blev en slät kopp kaffe...


Och mysigt är det...

 
Men ack så tyst...
...för här är nämligen barnfritt...
...så här har ju inte jag tid att sitta! ;-)

5 kommentarer:

  1. Är det korv&strips?! En barnfri fredag?! Magnus ett tips till nästa gång !! Släng en vitlök i ugnen och elda på så det luktar mat och köp hem något färdigt!!

    SvaraRadera
  2. Ååå! Nu blev jag riktigt avis!!! Å det där rena golvet tar jag gärna, tackar för tipset om vart jag kan vända mig för att hitta RUT.

    SvaraRadera
  3. Tack Marie:) och tack för tipset om Gunbritt!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Nystädat och barnfritt, Gud så härligt!!

    SvaraRadera
  5. Ja, det var häligt, trotts korv å strips... :-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥